B2B i 2021: Sådan kommer din virksomhed ud over stepperne

Online marketing for B2B-virksomheder har i de senere år udviklet sig markant, og der er derfor mange gode råd at hente, nærmest uanset hvor man kigger hen. Vi har i denne artikel samlet de 3 bedste af slagsen, så du kan komme godt i gang med at markedsføre din virksomhed til andre virksomheder.

Lav white papers

En god måde at gøre sig godt bemærket på hos B2B-virksomheder er ved at informere og gøre andre klogere, og det kan man med white papers. White papers er på mange måder blogindlæg, men blot målrettet virksomheder og de problemer, som virksomheder måtte stå over for. Men man kan naturligvis ikke kalde det blogindlæg, fordi man jo leverer indholdet til virksomheder og ikke almene forbrugere.

Få professionel hjælp til automatisering

Automatisering er vejen frem for enhver B2B-virksomhed, uanset om det foregår online eller i en produktion, hvor du skal masseproducere et produkt. Er sidstnævnte tilfældet, kan du eventuelt vælge at benytte dig af Tic Elkas, som er virksomhed, der specialiserer sig i netop automatisering og udvikling af produktioner og lignende. Du kan spare mange penge ved at automatisere dine hverdagsaktiviteter.

Hjælp dine ansatte til at være aktive på LinkedIn

LinkedIn er verdens største sociale netværk for businessrelaterede aktiviteter, og derfor kan du vinde rigtig meget ved at oplære dine ansatte i at lægge opslag ud, som kan være relevante for andre virksomhed, da hver person har hvert sit netværk. Men pas på, at dine ansatte ikke bliver så eftertragtede, at det ikke længere er dit produkt, der er i fokus, men medarbejderen.