Hvordan sikrer I personfølsomme oplysninger?

Mange af os kender det godt, det der tidspunkt hvor man skal håndtere ansøgninger, eller modtage personlige informationer for at sætte en ansættelseskontrakt op, eller arrangere store ordrer for kunder, men man har egentlig ikke lyst til at trykke send på e-mailen, fordi hvad nu hvis de oplysninger ender det forkerte sted? Mange virksomheder bruger i dag Outlook til deres arbejde over mail, da man kan samle alt fra meddelelser til opgaver, processer og planlægning på ét sted. Outlook har også flere måder, hvormed kan man kan sende sikre mails helt gratis, men det kan være en ret besværlig proces. Med sikker mail Outlook, som er et tredjeprodukt, der klarer alt det bøvlede arbejde og de besværlige processer for jer, så kan det at sende en sikker mail blive til det mest naturlige i verden.

Hvorfor vælge sikker@mail Outlook?

I Outlook kan man lige nu vælge mellem to forskellige gratis krypteringsmuligheder, men fælles for dem er, at de inkluderer besværlig processer, som du skal foretage dig hver gang du vil sende en sikker mail. Og hvis du også er træt af at skulle bruge tid på en masse unødvendige ting, som blot forsinker dit arbejde, ja så er Sikker mail Outlook noget for dig. Hos Sikker@Mail bruger de nemlig tunnelkryptering i deres produkter, hvilket betyder at alle mails i Outlook kan blive sendt som krypterede e-mails. Det betyder, at det eneste du skal gøre, når du vil sende en sikker mail, er aktivt at trykke på en ekstra knap, hvorefter mailen krypteres og sende helt sikkert. Denne løsning betyder, at du og de andre i din virksomhed ikke længere behøver, at bruge en masse overflødig spildtid på at rode rundt med besværlige krypteringsprocesser I ikke er uddannet i, og kun være halvt sikker på at jeres mails sendes rigtigt og sikkert. Med den her løsning skal I nemlig blot trykke på ”Send sikkert”-knappen og jeres mails sendes sikkert afsted – hver gang I ønsker det, uden ekstra arbejde.

Hvad er prisen for at sende sikre mails?

Du kan nemt finde ud af hvad det helt præcist vil koste jer at have helt styr på jeres mailsikkerhed og GDPR. Så der ikke er nogen bekymringer, når I sender og modtager e-mails med følsomme persondata eller andre fortrolige oplysninger. I kan nemlig prøve Sikker@mail’s prisberegner, hvor I indtaster jeres behov ved at besvare 4 spørgsmål. Hvis du gerne vil vide mere omkring sikker mail til Outlook kan du også kontakte Sikker@Mail og booke en demo, så I kan opleve hvordan det fungerer i praksis og hvilke funktioner, der ellers kan fås i sådan en pakke. Ønsker du en demo, hvor du kan lære meget mere om mailsikkerhed, skal du blot udfylde deres demo-formular på websitet, hvorefter du vil blive ringet op til en snak. Det behøver nemlig slet ikke at være svært eller besværligt at højne mailsikkerheden i din virksomhed.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *